انتخابات

مسعود حکم‌آبادی -تیم والیبال میزان عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن مهران مشهد از جواهری گنبد پذیرایی خواهد کرد.<BR>

«جواهری» عیار "میزان" را می‌سنجد

شاگردان قوچان‌نژاد که نسبت برد و باخت‌شان در 2بازی گذشته برابر است در این بازی عیارشان سنجیده خواهد شد و با این پیروزی خواهند توانست به رده‌های بالایی جدول تکیه بزنند.
میزان در این 2بازی 3امتیاز کسب کرده و در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و جواهری گنبد که هر 2 بازی‌اش را با نتایج 3 بر یک و 3 بر صفر واگذار کرده در قعر جدول رده‌بندی حاضر است.
در سویی دیگر اما پیکان و پیشگامان دوتیم بالا نشین جدول در مقابل هم به میدان خواهند رفت که البته رقم خوردن هر نتیجه‌ای یکی از آن‌ها را به صدر نزدیک‌تر و از میزان دورتر خواهد کرد، همان طور که تیم قدرتمند کاله با سایپا دیدار خواهد کرد.شاگردان جبار قوچان‌نژاد هفته گذشته، مغرور از برد خانگی مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه، بازی را به بندرعباسی‌ها واگذار کردند، اما بدون تردید این آخرین فرصت آن‌ها در ابتدای لیگ خواهد بود، کما اینکه اگر نتوانند از دیدار امروز امتیازی صید کنند کارشان در ادامه لیگ سخت تر خواهد شد.تیم گنبدی هم به عنوان یک تیم زهر خورده، قطعا برای کسب 3امتیاز راهی مشهد خواهد شد، آن‌ها که روزگاری یکه‌تاز والیبال کشور بودند اصلا دوست ندارد حالا قعر نشین جدول رده‌بندی باشند و حتما برای مهار بازیکنان بلند قامت مشهدی برنامه‌های خاص خودشان را چیده‌اند.
گفتنی است؛ دیدار امروز تیم والیبال میزان و جواهری گنبد را محمد شاهمیری و مهرداد شوشتری قضاوت خواهند کرد.
قوچان‌نژاد: متحد باشیم، برنده‌ایم
اما سرمربی تیم والیبال میزان مشهد پیش از دیدار امروز تیمش اظهار داشت: اگر با یکدیگر متحد شویم مطمئنا پیروز این میدان خواهیم بود.
جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گول نتایج قبلی تیم گنبد را نمی‌خوریم چون معتقدم در هیچ یک از بازی‌ها برنده یا بازنده بودن تیمی از قبل مشخص نیست و نمی‌توان تیمی را به طور مطلق قدرتمند و یا ضعیف دانست.
وی افزود: تیم جواهری گنبد تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان بزرگی در ترکیب خود بهره می‌برد؛ البته ما شناختی نسبی از این تیم داریم و تمریناتمان را بر اساس نقاط ضعف و قوت آنان ترتیب داده‌ایم.
قوچان‌نژاد درباره شرایط تیم خودش خاطرنشان کرد: تیم میزان از هر نظر در شرایط مساعدی به سر می‌برد و روحیه خوبی نیز دارد. به خصوص که در مشهد و در مقابل هواداران مشهدی والیبال بهتری بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با همدلی و تلاش و حمایت هوادارانمان و البته با انجام یک بازی حساب شده امتیاز لازم را از این بازی خانگی کسب کنیم.
وی از هواداران تیمش خواست یک صدا میزان را تشویق کنند و گفت: از تماشاچیان تقاضا دارم که در عین حفظ حرمت‌ها و شئونات همانند سایر استان‌ها یک دست و یک صدا تیم را تشویق کنند تا سالن مسابقه تبدیل به جهنمی برای تیم حریف شود.
برنامه سایر بازی‌ها
نوین کشاورز - سایپا البرز
پیشگامان کویر - پیکان تهران
شهرداری تبریز - متین ورامین
شهرداری ارومیه - باریج اسانس
جواهری گنبد - آلومینیوم المهدی
کاله مازندران - سایپا البرز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.